24 Şubat 2014 Pazartesi

Merhaba arkadaşlar ben Mehmet Akif bu yazımda sizlere bir şey duyuracağım zaten anlamışsınızdır... Biliyorsunuz ki bu blog kişisel bir blog altında webmaster yayınları paylaşıyordu ve kişisel bir blog olduğu için yazar alımı olmuyordu ben de bu sıkıntının ortadan kalkması için bunu düşündüm ve "Turkce-sadeblog.blogspot.com" adresine geçtim bu blogda da aynı şekilde webmaster yazıları paylaşılacak ve ayrıyeten yazar alımı olacaktır yukarıdaki sayfalarda görürsünüz. Neyse lafı daha fazla uzatmadan bitireyim.




                                                                                                                                 Bizleri Takip Edin...
Categories: ,

2 yorum:

  1. Facebook sayfamızda zaten yayınlamıştım görenler hala bizlemi ?

    YanıtlaSil